χαλαρά

Τα καλύτερα Ανέκδοτα,αστεία, videos,γελοιογραφίες,και live ποδοσφαιρο !

User Login




"...Μια μέρα εκεί που κολυμπούσα στη λίμνη,με πλησίασε ένας
βάτραχος.Προς μεγάλη μου έκπληξη,ο βάτραχος μου μίλησε με ανθρώπινη
φωνή και σε άπταιστα ελληνικά!!Μου είπε ότι ξέρει τους έχει τυχερούς
αριθμούς για την επομενη κλήρωση του Λόττο και ότι θα μου τους
έλεγε για να με κάνει πλούσιο!!!Πριν προλάβω να συνέλθω από το
φοβερό shock,ο βάτραχος μου αραδιάζει έξι αριθμούς και φεύγει,
αφήνοντας με άφωνο...


"Την επομενη μέρα,αφού το σκέφτηκα λίγο,είπα στον εαυτό μου:'Ρε,δε παω
να το παίξω το Λόττο?Που ξέρεις τι γίνεται καμια φορα?'...Όντως λοιπόν,
παίζω τους αριθμός που μου είχε υποδείξει ο βάτραχος και κερδίζω
500.000.000 δραχμές!!!
"Τρελός από χαρά,τρέχω στην λίμνη για να βρω τον θεόσταλτο βάτραχο
και να τον ευχαριστήσω για το υπέροχο δώρο του...Μετά από λίγες βουτιές
τον συναντάω πάλι και του λέω:'Βάτραχε σου χρωστάω τα πάντα!Πες μου τι θέλεις
για δώρο και εγώ θα σου το αγοράσω!'...Αυτός,ήρεμος,μου απαντάει ότι
δεν θέλει υλική αποζημίωση αλλα προτιμά να του κάνω πρωκτικό sex!!!!
""σοκαρισμενος" εγώ,μένω άναυδος για λίγο,αλλα μετά από λίγες στιγμές
σκέφτομαι ότι τελικά αυτό που μου ζητάει είναι λίγο μπροστά σε αυτα που έδωσε
αυτός σε 'μένα...Έτσι λοιπόν του λέω ότι θα ικανοποιήσω την επιθυμία του
και θα τον πάρω παρα φύσιν...
"Του τον βάζω,λοιπόν,από πίσω και αρχίζω τις παλινδρομικές κινήσεις...
Ξαφνικά και εντελώς απροειδοποίητα,ο βάτραχος μεταμορφώνεται σε ένα
16άχρονο ξανθό κοριτσάκι!!!!!
"Και έτσι έγινε,κύριε Πρόεδρε,και όχι όπως ισχυρίζεται η μηνύτρια,ότι
δήθεν τι βίασα...!!!!!!"



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...